January 2020 Core Update

January 2020 Core Update

Jak wiecie, Google co jakiś czas wprowadza aktualizacje do swojego algorytmu. Obecna – January 2020 Core Update – wprowadza grubsze zmiany w sposobie wyszukiwania, aby ich wyniki odpowiadały jak najbardziej naszym zapotrzebowaniom…

Taa jasne 🙂 Nie jest tajemnicą, że Google od dłuższego czasu, próbuje zawładnąć sposobem myślenia w jaki definiujemy Internet. Dla przykładu w ubiegłym roku wprowadził na stałe politykę zero click, dzięki której domyślnie w wyszukiwarce możemy przeglądać oferty m.in. lotów którymi się interesujemy. Komunikat dla przeciętnego Kowalskiego jest taki, że “Google zmienia świat dla Ciebie. Dzięki temu oszczędzasz czas i możesz go wykorzystać w przyjemniejszy sposób”. Dla przeciętnego przedsiębiorcy, komunikat jest jednak zgoła odmienny. “Chcesz być widoczny w Google? Kup reklamę”.

Dlaczego o tym wspominam? Ponieważ tegoroczna aktualizacja oprócz standardowych zmian SEO ma wprowadzić zmianę oznaczenia reklam. Okazuje się, że wyniki GA będą od teraz oznaczone czarną ikonką “Ad”. Ale, żeby za bardzo owe oznaczenie nie rzucało Wam się w oczy, podobne ikony otrzymają również inne strony! Jak odbieracie taką zmianę? Czy obecnie zwracacie uwagę na to co jest reklamą a co wynikiem faktycznego zapytania, czy nie ma to dla Was znaczenia?

hasztag#google

No comments yet. Be the first one to leave a thought.
Leave a comment

Leave a Comment