Bad influencer

Bad influencer

Influencer Marketing w praktyce, czyli jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze 🤔 Z etycznego punktu widzenia, po upublicznieniu takiej afery ich konta z miejsca powinny zostać zablokowane. Niedawno w Abanana Advertising robiliśmy badania nt młodzieży i ich preferencji marketingowych. Badaliśmy m.in wpływ influencerów na decyzje zakupowe u młodych ludzi. Jak nietrudno się domyśleć, wpływ ten jest znaczący. Dlatego uważam, że jeżeli ktokolwiek świadomie i z premedytacją reklamuje środki mogące zagrozić życiu czy zdrowiu, to powinien za to odpowiadać co najmniej jak za paserstwo. Co o tym sądzicie? Jak powinniśmy potraktować taką sytuację? Zignorować ją czy przykładowo ukarać, aby inni kilka razy zastanowili się, zanim nawiążą podejrzaną współpracę?

https://www.insider.com/influencers-agreed-promote-lethal-cyanide-weight-loss-drink-2019-12

Zdjęcie: Creepy cat

No comments yet. Be the first one to leave a thought.
Leave a comment

Leave a Comment